KMC T9

۱۲۲ کارشناس فنی از ۱۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش سراسر کشور در این سمینار آموزشی حضور یافتند.

در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ بود که شرکت کرمان‌موتور برای نخستین‌بار پیکاپ KMC T۹ را به‌عنوان محصول جدید خود به‌نمایش گذاشت؛ پیکاپی که با طراحی بسیار متفاوت، جسور و مدرن‌تر و البته قوای محرکه و تجهیزات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌تری که نسبت به کی‌ام‌سی تی ۸ داشت، توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به‌خود جلب کند.

پس از این نمایش، شرکت کرمان‌موتور در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نیز در دو مرحله شرایط فروش و قیمت پیکاپ KMC T۹ را با موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. حال و با توجه به‌نزدیک شدن به موعد تحویل پیکاپ‌های ثبت‌نامی، شاید دغدغه و سوال بسیاری از مشتریان و متقاضیان این محصول، میزان آمادگی شبکه خدمات پس ‌از فروش شرکت کرمان‌موتور برای ارائه خدمات به‌مالکین پیکاپ KMC T۹ باشد. مساله‌ای که می‌تواند به‌وضوح در تصمیم مشتری برای خرید یک محصول تاثیرگذار باشد.

آشنایی با نکات فنی و تعمیراتی T۹ در سمینار آموزشی

در راستای رفع نگرانی احتمالی خریداران پیکاپ KMC T۹ در مورد خدمات پس از فروش شرکت کرمان‌موتور برای این محصول باید گفت واحد آموزش خدمات پس از فروش کرمان‌موتور با همکاری واحد فنی این خودروساز بخش‌خصوصی، در راستای اهمیت بسیار بالای آموزش‌های فنی در سطح شبکه خدمات پس از فروش جهت خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به‌مشتریان پیکاپ کی‌ام‌سی تی ۹، به‌موازات آموزش‌های فنی برنامه‌ریزی‌شده، اقدام به‌برگزاری سمینار آموزشی با عنوان «معرفی محصول و آشنایی با نکات فنی و تعمیراتی خودرو T۹» کرده است.

این سمینار آموزشی در روز چهارشنبه، دوم خردادماه سال جاری و با حضور ۱۲۲ کارشناس فنی از ۱۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش سراسر کشور برگزار شد و حال باید نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت کرمان‌موتور را آماده برای ورود پیکاپ KMC T۹ به بازار دانست.

اِلِمان‌های جذاب در طراحی T۹

تمام چراغ‌های استفاده‌شده در بخش‌های جلو و عقب کی‌ام‌سی T۹، از نوع LED هستند. آینه‌های جانبی نیز علاوه‌بر قابلیت تاشوندگی، از گرمکن و چراغ راهنمای LED بهره می‌برند. چراغ‌های مه‌شکن در هر دو بخش جلو و عقب هم دیده می‌شوند و چراغ‌های جلو مجهز به‌سیستم بدرقه تا درِ منزل هستند. طراحی خشن و پرابهت خودرو در بخش جلو و مخصوصا گلگیر و جلوپنجره بزرگ آن که فاصله بین چراغ‌های جلو باریک و جذاب را می‌پوشاند، موجب تقویت حس اسپرت و ویژگی‌های قدرتمند خودرو می‌شوند.

مشخصات فنی و ویژگی‌های پیکاپ KMC T۹

پیکاپ KMC T۹ به‌یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز است که بیشینه توان تولیدی آن به ۲۲۱ اسب‌بخار و گشتاور آن نیز به۳۹۰ نیوتون‌متر می‌رسد.

این پیشرانه منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ است و می‌تواند پیکاپ کی‌ام‌سی تی ۹ را به بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت برساند. یک جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ‌ترونیک نیز وظیفه توزیع قدرت در سیستم تعلیق دو دیفرانسیل مجهز به‌قفل دیفرانسیل این پیکاپ را برعهده دارد.

در محور جلو، از سیستم تعلیق جناقی با فنر مارپیچ استفاده شده و در محور عقب، شاهد به‌کارگیری سیستم تعلیق یکپارچه با فنر تخت هستیم. مدل KMC T۹ سوار رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی است و وزن خالص آن هم به ۱۹۷۰ کیلوگرم می‌رسد.

عناصر چشم‌نواز در کابین KMC T۹

با ورود به‌کابین کی‌ام‌سی T۹، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۴ اینچی و صفحه‌کیلومتر (کلاستر) دیجیتالی ۷ اینچی (با ۲ حالت نمایش گرافیکی متفاوت) عناصری هستند که بیشتر به‌چشم می‌آیند. سانروف با قابلیت تشخیص مانع نیز در این پیکاپ وجود دارد و علاوه‌بر آن، تمام شیشه‌ها که به‌شکل تک‌لمسی (سافت‌تاچ) باز می‌شوند، از قابلیت تشخیص مانع بهره می‌برند.

شیشه‌های جلو و عقب نیز مجهز به‌گرمکن هستند و چراغ‌های جلو با استفاده از فناوری اتولایت، به‌صورت اتوماتیک روشن می‌شوند و امکان تنظیم ارتفاع نور آن‌ها نیز وجود دارد. در هر دو ردیف جلو و عقب، چراغ‌های مطالعه LED دیده می‌شوند. فرمان چرمی خودرو که از طراحی مدرن D-Cut بهره می‌برد، مجهز به‌کلیدهای کنترل سیستم صوتی است و امکان تنظیم آن در دو جهت وجود دارد.

فرمان نیز در حالت‌های پیش‌فرض استاندارد، Sport و Comfot قابل تنظیم است. همچنین چهار حالت رانندگی استاندارد، اکونومی، اسپرت و برفی در فهرست تنظیمات خودرو دیده می‌شوند.

ادامه فهرست مفصل امکانات T۹

از دیگر تجهیزات پیکاپ کی‌ام‌سی تی ۹ می‌توان به‌کامپیوتر سفری، کنسول میانی مجهز به سردکن، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک به‌همراه دریچه‌های تهویه مخصوص سرنشینان عقب، جا عینکی، آینه وسط الکتروکرومیک برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و شارژر بدون سیم اشاره کرد.

سیستم چندرسانه‌ای و سرگرمی از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و مجهز به ۶ بلندگو و خروجی ۱۲ ولت است. در ردیف جلو، پورت‌های USB نیز دیده می‌شوند. صندلی راننده در ۶ جهت به‌صورت برقی تنظیم می‌شود و این ویژگی برای صندلی سرنشین جلو هم با ۴ جهت قابل‌ تنظیم به‌صورت برقی وجود دارد. همچنین فضای داخل کابین این پیکاپ از نورپردازی با قابلیت تغییر در چند رنگ مجزا بهره می‌برد.

ارتقای روزافزون مهارت کارکنان شبکه خدمات پس ‌از فروش کرمان‌موتور

درهمین حال و در راستای ارزیابی و سنجش مهارت فنی پرسنل شاغل در نمایندگی‌ها و ارتقای روزافزون مهارت کارکنان با هدف افزایش حداکثری کیفیت خدمات، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، نهمین آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس‌ازفروش کرمان‌موتور را از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا اول خردادماه ۱۴۰۳ در مرکز آموزش کرمان‌موتور برگزار کرد.

گفتنی است شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، بازوی توزیع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش شرکت کرمان‌موتور، ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی ارائه‌شده پیشین و انجام برنامه‌ریزی‌های مقتضی برای آموزش‌های آتی، در این آزمون‌ها نقاط قابل بهبود در فرآیند ارتقای کارکنان نمایندگی‌ها را نمایان می‌سازد.

در آزمون اخیر، ۸۴۳ نفر از ۱۱۰ نمایندگی خدمات پس ‌از فروش در پست‌های کاری کارشناس فنی، کارشناس پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار، امدادگر، پذیرشگر و انباردار حضور یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =